Thursday, January 20, 2011

SAYA YANG DILABEL 'BERLAGAK'

Saya tidak tahu apakah agendanya sehingga saya dikatakan sebagai belagak seperti orang lama di laman sembang maya. Ketika itu, benar –benar rasa tersentap jantung ini. Mengapa saya dikatakan begitu??? Bagaimana pula dengan maruah saya, apabila nama saya diprovokasikan begitu di sebuah laman blog yang menjadi tumpuan golongan penulis? Ya, saya masih mentah dalam dunia penulisan ini, tetapi di manakah sikap saya yang didefinisikan sebegitu rupa? Mujur, ada rakan-rakan penulis yang lebih senior dari saya memujuk, dan terima kasih kepada moderator yang juga senior menyahkan tulisan itu dari laman sembang maya tersebut. Itu kisah tahun lalu yang tidak mungkin saya lupakan dalam ingatan saya!

5 comments:

  1. Salam,

    Sabarlah abg haniff. Ini semua dugaan hidup. Anggap itu satu semangat. Tabahlah dalam segalanya.

    ReplyDelete
  2. hai...Im from SB...
    what happened here dear..
    Were you been slapped by others?..
    as the reminder... care about other people talked about you...and try to improve yourself...
    the same thing happened to me also..but i am a better person now...

    thank you..

    ReplyDelete
  3. eh??? benarkah haniff??? makhluk mana yang tulis nama haniff kat blog dia tu??? kenapa tak tulis nama saya sekali??? (ok ini ayat lelucon).

    sabar ya. orang dengki memang begitu.

    ReplyDelete
  4. sabar ye...jadikan kate2 org 2 sbagai kekuatan utk kamu ye...yg penting, asal kn kamu taw diri kamu 2 macam mane...=)

    ReplyDelete