Tuesday, September 14, 2010

SAMBUTAN HARI PAHLAWAN DAN PELANCARAN BULAN KEMERDEKAAN UUM

Pagi itu saya bangun agak lambat, mungkin dihambat keletihan yang teramat. Sedangkan sebelum pukul 8 pagi, saya sudah perlu berada di perkarangan Dewan Muazzam Shah, UUM sempena Sambutan Hari Pahlawan dan Bulan Kemerdekaan 2010. Kursus Kokurikulum saya perlu menghadiri sambutan tersebut sebagai markah integrasi kami untuk semester ini, itu yang menyebabkan saya kelam-kabut pagi itu. Hampir pukul 9 pagi baru saya tiba di dewan utama itu. Majlis bermula selepas kesemua tetamu kehormat hadir. Di sini saya kongsikan gambar yang sempat diambil bagi menceritakan suasana pada hari tersebut.




Sambutan Hari Pahlawan dan Pelancaran Bulan Kemerdekaan 2010


Kawan saya yang berasal dari Indonesia


Persembahan sajak oleh Meor (anak didik Puzi Hadi)


Pengalaman zaman penjajahan yang dikongsikan bersama

Pengkisahan filem Bukit Kepong

Persembahan koir lagu patriotik

Wajah-wajah ceria kami

Kawan-kawan kelas kokurikulum saya iaitu Seni Lukis

Salam Kemerdekaan!!!

1 comment:

  1. kokum seni lukis di UUM tu best ke? klau tak pandai sangat lukis tp minat melukis? ok ke klau ambik kelas seni lukis? sbb sy bru nak daftar kokum utk uum. tgh blur~

    ReplyDelete