Tuesday, September 14, 2010

KONSERT PAHLAWAN DAN PEMBEBASAN GAZA

Siapa yang tidak tersentuh dengan penderitaan saudara kita di Gaza. Setelah mendapat tahu UUM akan menganjurkan Konsert Pahlawan dan Pembebasan Gaza, hati saya terus berbisik untuk menyertainya. Sekurang-kurangnya saya dapat menderma melalui tiket yang saya beli dan alhamdulillah, Allah makbulkan doa saya untuk menghadiri konsert tersebut. Selain berhibur saya paling suka segmen video yang ditanyangkan, hasil perkongsian wartawan Astro Awani iaitu Aswad Ismail yang turut terlibat dalam penahan kapal bantuan ke Gaza baru-baru ini. Di sini saya kongsikan gambar yang sempat saya ambil sebagai kenangan dan tatapan kalian.


Konsert Pahlawan dan Pembebasa Gaza- 1 Ogos 2010


Saya bersama rakan saya, Syazwan dan Mas Hartika

Sahabat saya, Hafeez yang menampilkan puisi Gaza pada malam itu



Persembahan oleh kumpulan nasyid UUM, kumpulan Nadi Utama

Persembahan oleh Maulana AF 8

Persembahan kumpulan nasyid Firdaus


Persembahan Akim AF 7



Persembahan kumpulan nasyid Rabbani

Sesi penyerahan cek



Bergambar bersama abang Ismandi (vokalis utama kumpulan Firdaus)


Bergambar dengan abang Idzwan (ahli kumpulan Firdaus)


Syazwan, Saya dan abang Mior Abdul Malek Raiyani (Pembaca Berita TV3)

No comments:

Post a Comment