Tuesday, September 14, 2010

BERBUKA PUASA DI BULAN RAMADHAN

Ramadhan yang hadir, dinanti dengan rasa syukur. Terasa nikmatnya menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan yang tidak dapat dirasai dalam bulan-bulan yang lain. Ramadhan kali ini, saya berbuka puasa di banyak tempat berbanding dalam bilik di kampus. Saya berbuka puasa di Kuala Perlis sebanyak dua kali, berbuka puasa di cafe, berbuka puasa di Changloon, berbuka puasa di Pusat Budaya dan semestinya berbuka puasa di rumah sendiri. Saya kongsikan gambar-gambar gelagat saya bersama sahabat-sahabat saya di sini untuk tatapan kalian.

Berbuka puasa beramai-ramai dengan rakan rapat di kampus


Hari ini merupakan ulangtahun kelahiran rakan sebilik saya

Berbuka puasa di Kuala Perlis bersanma Zalie, Pawie, Eli, Teh dan Jannah

adik-adik saya, Mazlinah, Fatin dan Anizar


Berbuka puasa di Kuala Perlis bersama Mazlinah, Fatin dan Anizar

Bergambar sebelum berbuka puasa sempena pemashuran masjid Bukit Kachi
A

No comments:

Post a Comment