Wednesday, July 3, 2013

PEPERIKSAAN SEMESTER DUA YANG SUDAH SELESAI

Tika saya menaip entri ini, hujan begitu lebat di luar sana. Lama juga saya tidak mengemaskini blog sendiri. Malah, ada yang tertanya-tanya ke mana saya menghilang memandangkan di Facebook juga saya tidak seaktif selalu. Sebenarnya, saya menghadapi peperiksaan akhir untuk semester dua dan biarpun jadualnya seminggu satu subjek, masa seminggu itu juga saya gunakan untuk menyiapkan tugasan. Tugasan semester ini memang saya rasa beratnya berbanding semester yang lalu. Alhamdulillah, segalanya telah selesai dan dalam bulan Julai ini juga keputusannya akan diumumkan. Biarpun, cuti telah pun bermula, saya, Hamira dan Judy terikat dengan tugasan sebagai RA- pembantu penyelidik kepada Dr. Hisham. Menulis? Pensyarah subjek Sastera untuk Kanak-kanak dan Remaja sempat menitip pesanan agar saya menulis. Saya tengah mengumpul kekuatan sebenarnya. Sebenarnya, diri sendirilah yang menjadi pendorong paling utama untuk kita melakukan apa sahaja. 

Salam sayang!
-Mohd Haniff Mohammad Yusoff

No comments:

Post a Comment