Saturday, August 27, 2011

SALAM AIDILFITRI

Ketika saya menekan punat komputer ini, tinggal dua hari sahaja lagi untuk menyambut Aidilfitri 1432 Hijrah. Seperti tahun-tahun lalu, tahun ini saya mengirim lagi kad-kad raya sebagai tanda ingatan. Berbezanya cuma tahun ini saya mengirimnya pada pertengahan bulan puasa, tidak seperti kelazimannya saya mengirim pada awal bulan Ramadan.

Tahun ini sekali lagi saya mengirimkan kad raya yang reka bentuknya diilhamkan oleh saya dan dibantu oleh rakan bagi merealisasikannya. Semoga mereka yang memdapat kiriman saya ini dapat menyimpannya dengan baik. Terimalah kad raya dari saya ini sebagai ingatan perkenalan antara kita.

Terima kasih juga kepada yang mengirimkan kad raya kepada saya. Biarpun berjauhan, biarpun jarang berhubungan, tetapi tanda ingatan yang dikirimkan benar-benar membekas di sanubari.

Seikhlas rasa, saya memohon maaf atas keterlanjuran saya dan semoga Aidilfitri kali ini membawa seribu makna. Selamat menyambut hari raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin dari saya, Mohd Haniff Mohammad Yusoff

No comments:

Post a Comment