Sunday, November 22, 2009

JANJI MIFTAHUL RAUDHAH


Saya sudah lama mengenali penulis muda ini melalui tulisannya di majalah-majalah. Puisi-puisinya sering kali mendapat komen positif dari abang Faisal Tehrani dalam Dewan Siswa. Perasaan ingin berkenalan dengan insan ini kian menebal dalam diri saya. Saya berusaha mencari laman sosialnya di internet. Alhamdulillah, kini saya telah berhubung dengannya melalui internet.

Saya juga menyimpan hasrat untuk memiliki novel pertama beliau yang bertajuk 'Janji Miftahul Raudhah' Puas saya mencari di pekan Alor Setar tapi tidak jumpa.
Memang hampa.

Tapi kehampaan itu terubat juga apabila saya menemui novel ini di salah sebuah gerai di tapak ekspo konvo UUM. Terus saya beli tanpa banyak bicara. Sekarang, saya sudah memiliki novelnya dan penulis novel ini yang lebih gemar disapa sebagai eja minta komen dari saya terhadap novelnya.

-Nanti saya komen novel kak eja ni ya....-
=)

No comments:

Post a Comment