Friday, December 10, 2010

BERLABUH SUDAH TIRAI SEMESTER LIMA

Berakhir sudah semester lima. Sekejapnya masa berlalu tanpa menyedari telah banyak tinta pengalaman yang telah tertumpah. Oh ya, saat saya menaip catatan ini, masih ada lagi kawan saya yang bertarung dengan peperiksaan kerana hari terakhir peperiksaan pada 13 Disember 2010. Setahu saya, sahabat-sahabat dari UiTM telah pun memperoleh keputusan peperiksaan mereka. Saudara saya sendiri dari UiTM Penang telah pun mendapat keputusan peperiksaannya. Maklumlah, peperiksaan di UUM terpaksa ditunda atas sebab bencana tempoh hari. Berakhirnya semester lima bermakna berbaki hanya satu lagi semester perjuangan saya di UUM. Banyak sudah cinta yang telah saya semai di laman UUM ini. Semoga senantiasa harum mewangi!

2 comments:

  1. Anip,esok amal ada exam tapi still mahu singgah sini.Tak sangka ye sudah tamat semester 5.Terlalu banyak pengalaman :)

    ReplyDelete
  2. OH BEGITU KE....selamat maju jaya amal...anip dah habis exam...
    ya...sekejap sahaja...dan sem ni anip rasa semakin rapat bersahabat dengan amal...hehehe..thanks.

    ReplyDelete