Monday, November 15, 2010

BERSIMPUH DI PUTRAJAYA

Minggu lepas, saya disapa dengan khidmat pesanan ringkas (sms) dari Siti Fatimah. Terkejut juga membaca smsnya kerana saya tidak menyangka puisi saya yang dicipta pada saat akhir dalam keadaan yang sibuk dengan tugasan dipilih sebagai pemenang. Saya menjangkakan puisi ‘ Bersimpuh di Putrajaya’ saya sudah diadili dan tidak terpilih untuk memenangi pertandingan Menulis Puisi Putrajaya Melalui Facebook ini. Saya menyertainya juga setelah dipujuk oleh sahabat saya N.Faizal Ghazali (Peserta Terbaik Puisi MPR 2009). Berdasarkan jemputan yang saya terima, saya dikehendaki hadir ke Putrajaya sempena majlis penangguhan Bulan Bahasa Kebangsaan dan majlis penyampaian hadiah pada 13 November 2010 yang lalu tetapi saya tidak dapat hadir.Tahniah juga kepada Ahmad Muziru Idham Adnan (mantan MPR 2009) yang menang berganda dan Siti Fatimah (insya-Allah bakal mantan MPR 2010).

No comments:

Post a Comment