Sunday, September 20, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Salam Aidilfitri buat semua. Alhamdulillah usai sudah ibadah puasa kita. Moga berjumpa lagi kita pada Ramadhan akan datang. Insya-Allah. Bagaiman dengan sambuatn raya anda hari ini? Hari ini satu Syawal 1430 Hijrah bersamaan 20 09 2009 (cantik nombornya). Semoga semuanya gembira pada hari raya kali ini. Saya biasa sahaja. Tiada yang menarik sangat. Dulu semasa tinggal di Ipoh, merasa juga nikmat 'balik kampung' tu, tapi sekarang tidak lagi setelah kami sekeluarga pindah ke Kedah. Ayah dan mak orang Kedah. Hari ni, saya sempat beraya bersama kawan-kawan dan pergi rumah cikgu Arifah. Cikgu ekonomi saya sewaktu di tingakatan 6 dahulu. Insya-Allah, esok hendak pergi berjumpa kawan-kawan lagi. Waktu inilah dapat berkumpul, masing-masing dah bawa haluan sendiri meneruskan pengajian...

Kepada semua pemerhati dan pembaca blog saya (yang tidak seberapa ini), saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut hari raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin.

No comments:

Post a Comment