Saturday, June 25, 2016

CERPEN : PENGUTIP JANTUNG SENDIRI DI LORONG SENI


Terlalu lama juga karya saya tidak disiarkan di media sehinggalah saya menerima panggilan daripada editor yang memilih untuk menyiarkan cerpen ini. Kesibukan dengan tugasan membuatkan saya sedikit menjauh dengan segala kerja penulisan kreatif sebenarnya. Ruangnya terlalu sempit. Saya mendapat beberapa peluang penulisan daripada dua orang editor majalah berbeza namun masih belum dapat memenuhi peluang yang diberi. 

Cerpen ini cukup istimewa kerana disiarkan di dalam majalah yang sama dengan rakan sekuliah saya iaitu Cikgu Hassan Baseri Budiman, seorang penulis yang tidak asing lagi. Apa-apa pun terima kasih  kepada editor kerana menyiarkannya, karya pertama saya pada tahun 2016.

#Cerpen #HaniffYusoff #PelitaBahasa

No comments:

Post a Comment