Tuesday, July 6, 2010

DI KAKI CUTI

Cuti semester yang hampir dua bulan lebih telah sampai ke penghujungnya. Terdetik di sanubari saya, mampukah saya mendayung semester yang seterusnya dengan jayanya??? Saya tidak pasti cabaran apa pula yang bakal saya tempuh untuk semester yang baru.

Memegang status sebagai mahasiswa benar-benar menguji diri. Bukan tidak tabah untuk menghadapi tetapi adakalanya tidak terduga dengan cabaran yang mendatang. Realitinya, kehidupan di sekolah tidak sama dengan kehidupan di universiti.

Hati harus waspada agar tidak tersasar dari landasan. Selamat kembali ke semester baru buat teman-teman sekuliah. Saya juga mengharapkan keyakinan baru dan gemilangnya semester lima kali ini.

-MOHD HANIFF MOHAMMAD YUSOFF
SEMESTER 5/ SEMESTER PERTAMA 2010/2011
PENGURUSAN HAL EHWAL ANTARABANGSA, UUM.

No comments:

Post a Comment