Sunday, March 28, 2010

22 TAHUN MENGHIRUP HAWA KENIKMATAN ALAM!!!



Sebenarnya, saya agak sibuk sejak memasuki semester keempat pengajian di universiti. Sehingga sekarang, masih terdapat tugasan yang belum saya selesaikan. Baru hari ini saya berpeluang untuk meninggalkan catatan di sini berkaitan ulang tahun kelahiran saya yang ke-22 pada tanggal 25 Januari yang lalu. Tidak seperti tahun lalu, tahun ini tarikh itu jatuh ketika saya di kampus. Oleh yang demikian, saya tidak meletakkan harapan yang tinggi untuk merasai nikmat kek hari lahir kali ini, tambahan pula kesibukan yang menghimpit.

Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang mengingati tarikh ulang tahun kelahiran saya yang ke-22 lalu. Terima kasih kepada mereka yang mengirimkan ucapan melalui laman sosial 'Facebook' dan juga khidmat pesanan ringkas (sms).

Berbalik pada tanggal 25 Januari 2010...saya tidak menyangka, ada kejutan yang akan saya terima. Dalam kesibukan menyiapkan tugasan bersama teman, saya dipanggil oleh rakan sebilik. Ada kejutan yang telah dirancang olehnya dan rakan-rakan yang lain. Saya kira diri saya cukup bertuah kerana ada juga yang sudi untuk meraikannya. Paling saya terharu, ada kek untuk saya. Betambah terharu, ada hadiah untuk saya. Terima kasih diucapkan kepada mereka. TERIMA KASIH!!!



No comments:

Post a Comment