Thursday, February 20, 2014

SEMESTER EMPAT-PENGHUJUNG PENGAJIAN


"Baring dan memandang bilah-bilah kipas yang ligat berpusing. 
Hari ini perasaannya sama seperti hari pertama mendaftar pengajian kira-kira lima tahun yang lalu. 
Hakikatnya, saya sudah memasuki fasa terakhir melengkapkan pengajian saya yang ini. 
Cepat benar masa berlalu seperti bilah-bilah kipas itu."

(Mohd Haniff Mohammad Yusoff, 2013)

Semester baharu telah pun bermula. Semester ini saya hanya mempunyai satu subjek sahaja lagi iaitu Kajian Terjemahan dan Kertas Projek Akhir bagi melengkapkan pengajian peringkat sarjana saya. Biarpun masih mempunyai satu subjek sahaja. Pemberat Kertas Projek Akhir ibarat perlu menghadiri dan menyelesaikan tugasan-tugasan untuk dua subjek lagi. Semester yang agak berat juga buat saya sebelum bergraduasi pada penghujung tahun ini juga. Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment